رونمایی از جی ام سی ترین 2025
نوشته شده توسط علیرضا شایسته
3 روز پیش
نگاهی به ریماک نورا آر 2025
نوشته شده توسط علیرضا شایسته
5 روز پیش
800 دستگاه هیوندای کونا آماده ورود به بازار
نوشته شده توسط علیرضا شایسته
2 هفته پیش
بازدید 285
0

مرسدس بنز AMG GT63 PRO

مجله خودرویی ایران: مرسدس بنز جدیدترین عضو خانواده AMG GT خود را در جشنواره سرعت گودوود 2024 ارائه کرد. مرسدس بنز AMG GT63 PRO جدید برای علاقه مندان به خودرو که به دنبالیک تجربه دینامیک و استثنایی از رانندگی هستند، طراحی شده است.

با پاسخ‌دهی سریع به دستورات رانندگی در عملکرد کلی، تجربه رانندگی حتی اسپورت گونه تری را ارائه می‌دهد که به ویژه در مسیرهای مسابقه قابل توجه است. قدرت بیشتر، تنظیم دقیق آیرودینامیکی با کاهش بیشتر لیفت آیرودینامیکی و افزایش خنک‌کننده به افزایش دینامیک رانندگی و ثبت رکورد سریع‌تر  کمک می‌کند.

در عین حال، مدل جدید بنز AMG GT63 PRO مزایایی مشابه سایر اعضای خانواده AMG GT دارد. نسل دوم AMG GT بر اساس تقاضای مشتری برای روزمره سازی آن در مقایسه با سری قبلی، فضای داخلی بزرگ و دید همه جانبه خوبی را ارائه می دهد.

قطعات با تکنولوژی بالا مانند سیستم تعلیق AMG ACTIVE RIDE CONTROL با تثبیت کننده رول فعال، فرمان دیفرانسیل عقب به عنوان استاندارد و آیرودینامیک فعال نیز سواری تیز و چابک تری را اراعه می کند. علاوه بر این، این کوپه اسپرت با سیستم چهارچرخ متحرک کاملاً متغیر AMG Performance 4MATIC+ قدرت خود را به جاده می‌افکند.

بنز AMG GT63 PRO جدید، اسپورت‌ترین مدل در خانواده AMG GT محسوب میشود. اگر می‌خواهید از AMG GT خود به عنوان سواری ساده استفاده کنید یا برعکس اگر قصد دارید با اوج سرعت در پیست های مسابقه یکه تازی کنید، بنز AMG GT63 PRO انتخاب ایده‌آلی برای شماست.

ما عملکرد موتور و آیرودینامیک را با عناصری مانند پیش بند جدید و انحرافات هوای اضافی در قوس چرخ ها و پمپ های آب الکتریکی در رادیاتورهای نصب شده در بالا، تضمین می کنیم در عین حال،  بنز AMG GT63 PRO درجه بالایی از قابلیت استفاده روزمره را ارائه می دهد. مایکل شیبه، رئیس هیئت مدیره مرسدس AMG GmbH و رئیس بخش G کلاس مرسدس بنز و مرسدس مایباخ.

بنز AMG GT63 PRO

عملکرد بهبود یافته در رانندگی برای بنز AMG GT63 PRO

موتور 4.0 لیتری V8 بیتوربو AMG در پیکربندی 450 کیلووات (612 اسب بخار) پیشرانه برتر را تضمین می کند. 20 کیلووات (27 اسب بخار) بیشتر از AMG GT63 تولید می کند و کارشناسان موتور در Affalterbach حداکثر گشتاور را با 50 نیوتن متر به 850 نیوتن متر افزایش داده اند تا شتاب بیشتری داشته باشند.

این افزایش عملکرد با تطبیق واحد کنترل موتور به دست آمد. بنز AMG GT63 PRO با عملکرد کلی خود، به خصوص در سرعت های بالاتر، تحت تاثیر قرار می دهد. سرعت بنز AMG GT63 PRO از صفر به 200 کیلومتر در ساعت تنها در 10.9 ثانیه (0.5 ثانیه سریعتر از AMG GT63) است. حداکثر سرعت 317 کیلومتر در ساعت است.

بسته کولر با گسترش گسترده

کارشناسان AMG GT مدارهای خنک کننده با دمای بالا و دمای پایین را تقویت کرده اند تا پیشرانه حتی با افزایش بار زیاد داغ نشود. اکنون دو رادیاتور در قوس چرخ های جلوی چپ و راست قرار گرفته اند. این کار باعث افزایش عملکرد خنک کننده پیشرانه و در نتیجه عملکرد کلی خودرو در مسیر مسابقه می شود.

رادیاتورهای دیفرانسیل بالا نصب شده در محورهای جلو و عقب و جعبه انتقال تمام چرخ متحرک AMG Performance 4MATIC+ اکنون به طور فعال خنک می شوند. با کمک پمپ‌های آب با کارکرد الکتریکی، مایع خنک‌کننده در مدارهای خنک‌کننده مربوطه گردش می‌کند و بنابراین می‌تواند گرما را بهتر و پیوسته‌تر از طریق رادیاتورهای نصب شده در بالا دفع کند.

هندسه جدید پره های هدایت کننده هوا در زیر بدنه و صفحات پوشش ترمز اصلاح شده نیز هوای بیشتری را به ترمزها هدایت می کند. این باعث افزایش دوام و جلوگیری از دمای بیش از حد ترمز می شود.

افزایش عملکرد هوا

تنظیم دقیق آیرودینامیکی همچنین عملکرد کلی را از نظر دینامیک طولی و جانبی افزایش می دهد. کارشناسان آیرودینامیک و متخصصان دینامیک رانندگی در اینجا از نزدیک با هم کار کرده اند. پیش بند جلوی بازطراحی شده حتی غالب تر است. منافذ هوای اضافی ساخته شده از فیبر کربن قابل مشاهده را در اطراف ورودی های هوای جانبی بزرگ شده یکپارچه می کند.

مشخصات آیرودینامیک فعال در زیر بدنه، سیستم کنترل هوای فعال AIRPANEL در پیش بند جلو و بسته آیرودینامیک با بال عقب ثابت در درب عقب نیز به صورت استاندارد گنجانده شده است. بالابر آیرودینامیکی در محور جلو بیش از 30 کیلوگرم کاهش می یابد.

این منجر به واکنش دقیق تر فرمان می شود. بنز AMG GT63 PRO همچنین دارای سیستم انحراف هوای اضافی در زیر بدنه است که شبیه به مرسدس-AMG ONE می باشد. این باله ها که در ارتفاع محورهای جلو و عقب قرار دارند باعث تسریع جریان هوا در زیر بدنه می شوند. همه اقدامات هماهنگ شده و با بال عقب در تعامل است که نیروی رو به پایین در محور عقب را حدود 15 کیلوگرم افزایش می دهد.

ترمزهای سرامیکی محکم، چرخ‌های فورج 21 اینچی و لاستیک‌های فنجانی بدون پرداخت هزینه اضافی

سیستم ترمز کامپوزیت سرامیکی استاندارد AMG با کالیپرهای ثابت شش پیستونی در جلو و کالیپرهای شناور تک پیستونی در عقب به دیسک های ترمز 420 میلی متری در محور جلو ی بنز AMG GT63 PRO مجهز شده است. اینها در حال حاضر بزرگترین دیسک های ترمز سرامیکی استاندارد موجود در مرسدس-AMG هستند. مانند موتور اسپرت، پشت دیسک های ترمز ساختاری از تیتانیوم سبک وزن و با استحکام بالا به وجود آماده است.

سیستم ترمز باعث کاهش وزن به ویژه در توده های فنری نشده می شود. مزایای دیگر که میتوان به آن اشاره کرد دوام و مقاومت بیشتر آنها در برابر ساییده شدن تحت ترمزهای شدید است که زمان دور سریع را تضمین می کند. سیستم ترمز نیز با عمر طولانی و رفتار واکنش خود به خودی عالی است. این همچنین یک عامل کلیدی برای سطح بالایی از ایمنی در زندگی روزمره در جاده است.

چرخ های سبک وزن AMG Performance 21 اینچی فورج کاری شده در طراحی پره های متقاطع منحصراً با مات خاکستری هیمالیا رنگ آمیزی شده اند. آنها به طور استاندارد به تایرهای میشلین پایلوت اسپورت 5 مجهز هستند. تایرهای میشلن پایلوت اسپورت کاپ 2R کاپ به صورت آپشن بدون پرداخت هزینه اضافی در دسترس خواهند بود. ابعاد تایر 295/30 ZR 21 در جلو و 305/30 ZR 21 در عقب می باشد.

 نمای سپرت برای نمای بیرونی و داخلی

در بنز AMG GT63 PRO بسته استاندارد AMG Exterior Carbon Fiber با اسپلیتر جلو، نوارهای تزئینی در رکاب های جانبی، دیفیوزر و بال عقب در فیبر کربن با کیفیت بالا استفاده شده که تلاش سازندگان را برای اسپورت کردن این خودرو به بهترین شکل ممکن نشان می دهد. کالیپرهای ترمز مشکی، صندلی‌های AMG Performance با پشتیبانی جانبی بالا و فرمان AMG Performance از چرم ناپا/میکروفیبر MICROCUT نیز برای تزیینات داخلی گنجانده شده‌اند.

صفحه رسمی ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات مجله خودرویی ایران

  • آلبوم تصاویر
  • بررسی و تست فنی
  • دریفت
  • کلاسیک
  • گذرموقت

تست و بررسی کی ام سی X5 محصول جدید کرمان موتور + فیلم

4 ماه پیش
ونوسیا D60 پلاس در تهران رویت شد + تصاویر اختصاصی

ونوسیا D60 پلاس در تهران رویت شد + تصاویر اختصاصی

8 ماه پیش
شورولت کامارو ۱۹۷۷ آمریکایی عضلانی ۸ سیلندر

معرفی و ملاقات با شورولت کامارو 1977 آمریکایی عضلانی ۸ سیلندر کلاسیک قدیمی

2 سال پیش

رانندگی با مرسدس بنز G63 AMG گذرموقت در تهران + فیلم

3 سال پیش

رونمایی از جی ام سی ترین 2025

3 روز پیش

نگاهی به ریماک نورا آر 2025

5 روز پیش

800 دستگاه هیوندای کونا آماده ورود به بازار

2 هفته پیش

مدل 2025 میتسوبیشی اوتلندر PHEV از بروزرسانی هایی بهره خواهد برد.

2 هفته پیش
گزارش دومین راند از مسابقات دریفت + فیلم و عکس

گزارش دومین راند از مسابقات دریفت + فیلم و عکس

6 سال پیش
گزارش مرحله پایانی مسابقات قهرمانی کشور فرمولا دریفت سال 96

گزارش مرحله پایانی مسابقات قهرمانی کشور فرمولا دریفت

7 سال پیش
شورولت کامارو ۱۹۷۷ آمریکایی عضلانی ۸ سیلندر

معرفی و ملاقات با شورولت کامارو 1977 آمریکایی عضلانی ۸ سیلندر کلاسیک قدیمی

2 سال پیش

گردهمایی کلوپ مرسدس بنز ایران به مناسب 10 سالگی آن + عکس و فیلم

5 سال پیش

نازی ها به دیزین رسیدند، گزارش دومین برنامه کلوپ مرسدس بنز در سال ۹۸

5 سال پیش

ملاقات با پونتیاک GTO کانورتیبل کلاسیک، جواهری ارزشمند در تهران

5 سال پیش
نسل جدید لکسوس RX مدل 2024 وارد ایران شد!

نسل جدید لکسوس RX مدل 2024 وارد ایران شد!

2 ماه پیش

بی ام و iX 2022، جدیدترین خودرو در خاورمیانه وقتی وارد ایران می شود + تصویر اختصاصی

1 سال پیش
رانندگی و بررسی مرسدس بنز AMG GTS گذرموقت در تهران + فیلم

رانندگی و بررسی مرسدس بنز AMG GTS 2016 گذرموقت در تهران + فیلم

1 سال پیش
سازمان اموال تملیکی و ممنوعیت فروش عمومی خودروهای ۲۵۰۰ سی سی

سازمان اموال تملیکی و ممنوعیت فروش عمومی خودروهای 2500سی سی

2 سال پیش