نسل جدید لکسوس RX مدل 2024 وارد ایران شد!
نسل جدید لکسوس RX مدل 2024 وارد ایران شد!
نوشته شده توسط حسن رزاقی
6 روز پیش
شرایط فروش جک J7 برقی اعلام شد. تحویل خودرو 30 روز کاری!
شرایط فروش جک J7 برقی اعلام شد. تحویل خودرو 30 روز کاری!
نوشته شده توسط تیم تحریریه مجله خودرویی
1 هفته پیش
بازدید 100
0

از جیپ واگنیر اس 2024 رونمایی شد

مجله خودرویی ایران:برند جیپ با رونمایی از اولین خودروی  الکتریکی خود به نام جیپ واگنیر اس 2024، وارد بخش شاسی بلندهای برقی شده است. جیپ واگنیر اس کاملاً جدید و تمام الکتریکی ابتدا در پاییز 2024 در آمریکا و کانادا عرضه خواهد شد و بعداً در بازارهای سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

جیپ واگنیر اس منحصراً به عنوان یک BEV با توان بالای باتری خود میتواند در مسافتی بیش از 480 کیلومتر را با یک بار شارژ حرکت کند که 600 اسب بخار قدرت، شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت برق آسای 3.4 ثانیه و 836 نیوتن متر گشتاور ارائه می دهد. اعتبار عملکرد چشمگیر همراه با سیستم مدیریت کشش Selec-Terrain منحصر به فرد برند جیپ سبب شده تا جیپ واگنیر اس بتواند برای هر شرایط آب و هوایی و جاده ای بتواند تجربه دلچسبی از رااندگی به شما القا کند.

آنتونیو فیلوسا، مدیرعامل برند جیپ، گفت: «راه اندازی جیپ واگنیر اس تمام الکتریکی، فصل جدیدی در تاریخ نام تجاری جیپ است. “این اولین خودروی الکتریکی با تکیه بر نزدیک به یک قرن نوآوری و طراحی، نسل جدیدی از خودروهای برقی را ارائه میکند که با سایرین بسیار متفاوت است.”

جیپ واگنیر اس که از نیمه دوم سال 2024 در نمایندگی‌های دارای گواهینامه خودروهای الکتریکی جیپ موجود است، دارای MSRP اولیه ایالات متحده 71995 دلار(سه میلیارد و هفتصد و  پناه میلیون تومان) است و واجد شرایط قانون کاهش تورم خرده‌فروشی و اجاره خودروهای برقی است.

شارژ ساده و بدون زحمت:

برای شارژ سریع و آسان جیپ واگنیر اس، جیپ یک پک باتری کارآمد 400 ولتی و 100 کیلووات ساعتی تعبیه کرده که به خودرو این امکان را می‌دهد تا  از 20 تا 80 درصد در 23 دقیقه به راحتی شارژ شود( با شارژر سریع DC).

هر جیپ واگنیر اس شامل یک شارژر خانگی 48 آمپری سطح 2 یا اعتبارات شارژ عمومی از طریق Free2move Charge، اکوسیستم شارژ 360 درجه استلانتیس است که با ارائه شارژ یکپارچه و مدیریت انرژی، شارژ شدن را برای خودرو آسان می‌کند. مشتریان واگنیر اس می توانند به اپلیکیشن Free2move Charge دسترسی داشته باشند تا به راحتی ایستگاه های شارژ را جستجو کنند، ایستگاه شارژ را فعال کنند و برای شارژ جیپ خود اقدام کنند

جیپ واگنیر اس در مراسم معرفی جیپ

جیپ واگنیر اس در مراسم معرفی جیپ

موتور برقی با عملکردی فوق العاده:

پایه و اساس ویژگی های پیشرو در بخش جیپ واگنیر اس، پلت فرم STLA Large بسیار انعطاف پذیر و بومی BEV است. طراحان و مهندسان برند جیپ، پلت فرم STLA Large را برای تنظیم طول، عرض، سیستم تعلیق و تنظیمات پیشرانه به گونه ای تنظیم کردند که به طور خاص برای جیپ واگنیر اس در جهت ارائه گشتاور فوری و شتاب برق آسا مناسب باشد.

چهار چرخ متحرک استاندارد، تمام الکتریکی، دینامیک رانندگی ترکیبی را هم در جاده و هم در شرایط مختلف جاده ارائه می دهد. ماژول‌های محرک الکتریکی (EDM) طراحی شده توسط استلانتیس به طور مستقل به چرخ‌های جلو و عقب برای پاسخ سریع گشتاور نیرو می‌دهند، در حالی که سیستم مدیریت کشش Selec-Terrain منحصر به فرد برند جیپ دارای پنج حالت رانندگی متمایز است: خودکار، اسپرت، اکو، برف، شن و ماسه.

EDM های 3 در 1  واگنیر اس موتور الکتریکی، چرخ دنده و الکترونیک قدرت را در یک واحد جمع و جور ترکیب می کنند که هم قدرتمند و هم کارآمد است. EDM جلو مجهز به جداکننده‌های چرخ برای کاهش مصرف انرژی در هنگام کروز و کمک به بهینه‌سازی برد است.

استفاده از فن‌آوری‌ها و تکنیک‌های جدید نقش مهمی در توسعه کلی واگنیر اس ایفا کرد. تیم مهندسی جیپ برای بهبود تجربه رانندگی و کاهش سطح کلی سر و صدا و ارتعاش برای ایجاد یک کابین داخلی آرام و یک سواری نرم، پیشرفت‌هایی را انجام داد. سفتی پیچشی بدنه تا 35 درصد نسبت به خودروهای SUV با برند سایز متوسط ​​قبلی جیپ برای سواری عالی، هندلینگ و پاسخ موثر به ورودی راننده.

طراحی بیرونی جیپ واگنیر اس:

جیپ واگنیر اس قرار است مسیر خود را با سبک برجسته، پیچیدگی زیبا و باوقارش بپیماید. طراحی بیرونی SUV ترکیبی هوشمند از تناسبات هماهنگ، قابلیت مدرن 4x و کارایی آیرودینامیک است که جنبه کاربردی برند جیپ را برای عصر برقی‌سازی امروزی دوباره به تصویر می‌کشد.

نمای جلو به طرز ماهرانه‌ای با یک جلوپنجره هفت شیار که دوباره طراحی شده است. دیگر نیازی به محفظه جدا برای عبور جریان هوا و خنک کننده نیست، جلوپنجره محصور اکنون هنگام نزدیک شدن به خودرو، خط دید را روشن می کند. نورپردازی جدید و خیره کننده محیطی که از معماری مدرن الهام گرفته شده است و حتی کیلومتر ها پایین تر از جاده ظاهری متمایز را ارائه می دهد.

سطح آیرودینامیکی از طریق شیب و انحنای دقیق کاپوت و شیشه جلو مشخص می‌شود، هر دو زاویه‌دار برای عملکرد و کارایی بهینه در سرعت‌های بالا. یک خط سقف شیبدار در زیر یک اسپویلر پشتی کنسولی آبشار می‌یابد و عملکرد و زیبایی‌شناسی را با سیلوئت مشخص واگنیر پیوند می‌دهد.

جیپ واگنیر اس که برای اولین بار برای مدل سال 2024 معرفی شد، منحصراً با نشانه های برجسته تیره تجهیز خواهد شد. لانچ ادیشن لین خودرو با ارائه سبک و سفارشی‌سازی مستقیماً از کارخانه، دارای چرخ‌های 20 اینچی مشکی براق و همچنین عناصر بیرونی سیاه براق و خاکستری تیره خنثی است. به طور قابل توجهی استفاده از کروم در آن دیده نمیشود، زیرا تیم طراحی به دنبال ترکیب فرآیندها و مواد سازگار با محیط زیست بوده اند. تزئینات برجسته با رنگ ساتن و سانروف پانوراما دو جداره برای تجربه ای در فضای باز جزئیات ظاهر بیرونی را کامل می کند.

رویکرد طراحی کارآمد :

وقتی صحبت از یک وسیله نقلیه تمام الکتریکی به میان می آید، آیرودینامیک قسمت مهمی در معادله طراحی کلی است. طراحان و مهندسان برند جیپ اهداف بززرگی را برای رسیدن به عملکرد آیرودینامیکی بهینه برای حداکثر کارایی، برد و عملکرد و در عین حال حفظ ظاهر شیک و منحصربه فرد خود تعیین می‌کنند. این تیم با استفاده از ابزارهای پیشرفته و یک فرآیند دقیق آزمایش و توسعه، از جمله تونل‌های باد پیشرفته، به ضریب پسا (CD) 0.29 دست یافت که پایین‌ترین CD تا به حال وسیله نقلیه جیپ و تقریباً 15٪ بهتر از یک SUV متوسط بوده است.

از نظر ساختاری، سقف و اسپویلر درب بالابر عقب برای به حداقل رساندن اندازه واک زاویه دارند. دستگیره‌های درب، بال عقب و باله‌های یکپارچه خودرو به هدایت جریان هوا در اطراف خودرو و کنترل نقطه جداسازی در عقب کمک می‌کنند. علاوه بر این، یک سیستم یکپارچه از سپرهای زیر بدنه، لاستیک‌های جلو به شکل سه‌بعدی و طراحی منحصربه‌فرد رکاب‌های کناری، جریان هوا را به آرامی در اطراف لاستیک‌ها و به سمت عقب خودرو برای حداقل کشیدن هدایت می‌کنند. همه اینها به واگنیر اس کمک می کند که آیرودینامیک ترین SUV برند جیپ تا کنون باشد.

هنر طراحی داخلی: ادغام یکپارچه بین لوکس و تکنولوژی

به‌عنوان پیشگام و خالق اولین SUV لوکس مدرن در این صنعت، جیپ واگنیر 1963 یک پله بالاتر از رقبا بود و زمینه جدیدی را در تولید ایجاد کرد و باعث پذیرش گسترده خودروهای کاربردی شد. شش دهه بعد، جیپ واگنیر اس همچنان مرزهای این صنعت را جابجا می کند و برند نمادین جیپ را با نسل جدیدی از فناوری و نوآوری تکامل می دهد.

فضای داخلی ادغام شده با فناوری به همان اندازه اعداد عملکردی آن چشمگیر است، با بهترین فضای ممکن از صفحه نمایش استفاده کرده که بیش از 45 اینچ مساحت دارد.

کابین خطی و براق با تکیه بر سرنخ های طراحی نسل فعلی جیپ واگنیر اس، کاملا دیجیتالی با کنترل ها و رابط های مدرن است. نقطه کانونی کابین جلو یک مجسمه بال متقاطع با یک نمایشگر بصری پیوسته است که تمام عرض پانل ابزار جلو را با دوخت قرمز شرابی و تزئینات تزئینی فلزی اسکنه شده می‌پوشاند. صفحه نمایش مرکزی 12.3 اینچی یکپارچه و تأثیرگذار معماری، با ترکیبی غنی از مواد، از جمله یک تزئینات تزئینی متقاطع فلزی با الگوی توری لعاب دار قاب شده است.

چندین جزئیات جدید در داخل کابین وجود دارد، از جمله فرمان الهام گرفته از عملکرد، با دوخت قرمز شرابی با طراحی کف تخت و دو پره. فرمان یک پوشش جدید ضد میکروبی وینیل Cabo را معرفی می کند که تمیز نگه داشتن خودرو را آسان تر می کند.

درب های الکترونیکی که برای برند جیپ جدید هستند، می توانند به راحتی با لمس انگشت شست فعال شوند. یک دکمه شروع تازه جابجا شده توسط یک روی کاری شده احاطه شده است که با یک الگوی بافت لمسی ناوبری ظریف مجزا شده است.

لانچ ادیشن استاندارد با مجموعه کاملی از نورهای LED قابل تنظیم با تنظیمات روز/شب، به علاوه روشنایی فعال و مستقیم محیط با حداکثر 64 رنگ قابل انتخاب ارائه می شود. جیپ واگنیر اس جادار و پنج سرنشین تنها BEV در بخش خود است که دارای گرمکن استاندارد و صندلی‌های تهویه‌دار استاندارد مخصوص عقب است.

سیستم صوتی:

علاقه مندان به سیستم های صوتی که به دنبال یک سیستم خاص و همه جانبه هستند، نیازی به نگاهی سختگیرانه در جیپ واگنیر اس جدید ندارند. به لطف مشارکت انحصاری بخش با مک اینتاش، عملکرد صوتی از طریق یک سیستم تنظیم شده با 19 بلندگوی سفارشی تجربه خوبی را از سیستمم صوتی به شما ارائه میدهد. این سیستم با عملکرد بالا با تقویت کننده 1200 واتی و ساب ووفر 12 اینچی برای کیفیت بیس فوق العاده، تجربه ای همه جانبه را ارائه می دهد و باعث می شود همه سرنشینان خودرو احساس کنند که انگار در یگ استودیوی ضبط موسیقی هستند.

طراحی هدفمند:

کابین جلوی جیپ واگنیر اس با چندین جزئیات جدید تزئین شده است، از جمله آلومینیوم جدید با پوشش سرامیکی مشکی با آپشن لمسی که در بسیاری از نقاط تماس خودرو ظاهر می شود. الگوی لمسی ناوبری انحصاری که به طور برجسته در مرکز کنترل راننده برجسته شده است در لمس خنک است و حسی شبیه چینی دارد. درها با روکش نرم با تزئینات تزئینی، از جمله برجستگی های متقاطع فلزی تراشیده شده برای مطابقت با پانل ابزار جلو، برجسته شده اند.

جیپ واگنیر اس که در کلاس خود در بین تمام خودروهای برقی پیشرو است، دارای بیش از 45 اینچ فضای صفحه نمایش حجاری شده با کیفیت بالا، از جمله صفحه نمایش 10.25 اینچی انحصاری سرنشین جلویی است که مستقیماً با سیست معامل Uconnect 5 صحبت می کند. این سیستم به سرنشین جلو اجازه می دهد تا با لمس سریع صفحه نمایش، مسیرها را در اختیار راننده قرار دهد.

صفحه نمایش مرکزی 12.3 اینچی استاندارد سیستم عامل Uconnect 5  را در خود جای داده است که سطوح جدیدی از وضوح را ارائه می دهد. صفحه نمایش پاسخگوتر است و دید بهتری را نسبت به نسل های قبلی ارائه می دهد، مخصوصاً زمانی که نیاز شما مربوط به خوانایی نقشه ها، دوربین ها و ویجت ها باشد . طیف گسترده ای از رنگ های اشباع شده و نور پس زمینه نیز امکان نمایش بهتر برنامه های سیستم را فراهم می کند.

جیپ واگنیر اس همچنین شامل خدمات Jeep Connect به عنوان بخشی از برنامه Jeep است که به مشتریان کمک می‌کند تا جزئیاتی مانند شارژ باقی‌مانده خودرو را متوجه شده و به آن آگاهی داشته باشند. به عنوان مثال، با استفاده از ویژگی Dynamic Range Mapping، هنگامی که یک مقصد وارد ناوبری می شود، الگوریتم های نرم افزاری محدوده ای را که می توان بر اساس وضعیت شارژ خودرو طی کرد، محاسبه کرده و به صورت بصری نمایش می دهد.

ایمنی:

جیپ واگنیر اس ترکیبی از بیش از 170 ویژگی استاندارد ایمنی و امنیتی را ارائه می‌کند که به آسان‌تر دیده شدن ابزار دقیق کمک می‌کند و با فناوری پیشرفته کمک راننده به جلوگیری از برخورد کمک می‌کند. از ویژگی‌های نسخه راه‌اندازی می‌توان به دستیار رانندگی ، برخورد تقاطع، تشخیص راننده خواب‌آلود، تشخیص علائم ترافیکی و دوربین نمای فراگیر اشاره کرد.

با معماری انعطاف‌پذیر و پلت‌فرم باز تعریف‌شده توسط نرم‌افزار، جیپ واگنیر اس می‌تواند ویژگی‌ها و خدمات نوآورانه‌ای از جمله رانندگی خودکار و سایر فناوری‌ها را از طریق OTA دریافت کند. با به روز رسانی OTA، خودرو به بهبود و پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

مشتریان جیپ واگنیر اس به طور خودکار در Jeep Wave ثبت نام می‌شوند. مشتریان جیپ واگنیر اس می توانند برای سه سال از خدمات Jeep Connect به عنوان بخشی از خدمات پس از فروش استفاده کنند.

صفحه رسمی ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات مجله خودرویی ایران

  • آلبوم تصاویر
  • بررسی و تست فنی
  • دریفت
  • کلاسیک
  • گذرموقت

تست و بررسی کی ام سی X5 محصول جدید کرمان موتور + فیلم

3 ماه پیش
ونوسیا D60 پلاس در تهران رویت شد + تصاویر اختصاصی

ونوسیا D60 پلاس در تهران رویت شد + تصاویر اختصاصی

6 ماه پیش
شورولت کامارو ۱۹۷۷ آمریکایی عضلانی ۸ سیلندر

معرفی و ملاقات با شورولت کامارو 1977 آمریکایی عضلانی ۸ سیلندر کلاسیک قدیمی

2 سال پیش

رانندگی با مرسدس بنز G63 AMG گذرموقت در تهران + فیلم

3 سال پیش

عرضه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر در 3 تیپ توسط آرین موتور در سامانه خودروهاى وارداتى

2 هفته پیش

نمونه اولیه آئودی اسپرت RS3 رکورد شکست

2 هفته پیش

لندروور دیفندر 110 دارای امضای منصوری «شکنجه» و افزایش قدرت 650 اسب بخاری است.

3 هفته پیش

نیسان مدل هیرتج زد 2024: بازگشتی گران قیمت به مدل Datsun 240Z.

3 هفته پیش
گزارش دومین راند از مسابقات دریفت + فیلم و عکس

گزارش دومین راند از مسابقات دریفت + فیلم و عکس

6 سال پیش
گزارش مرحله پایانی مسابقات قهرمانی کشور فرمولا دریفت سال 96

گزارش مرحله پایانی مسابقات قهرمانی کشور فرمولا دریفت

6 سال پیش
شورولت کامارو ۱۹۷۷ آمریکایی عضلانی ۸ سیلندر

معرفی و ملاقات با شورولت کامارو 1977 آمریکایی عضلانی ۸ سیلندر کلاسیک قدیمی

2 سال پیش

گردهمایی کلوپ مرسدس بنز ایران به مناسب 10 سالگی آن + عکس و فیلم

5 سال پیش

نازی ها به دیزین رسیدند، گزارش دومین برنامه کلوپ مرسدس بنز در سال ۹۸

5 سال پیش

ملاقات با پونتیاک GTO کانورتیبل کلاسیک، جواهری ارزشمند در تهران

5 سال پیش
نسل جدید لکسوس RX مدل 2024 وارد ایران شد!

نسل جدید لکسوس RX مدل 2024 وارد ایران شد!

6 روز پیش

بی ام و iX 2022، جدیدترین خودرو در خاورمیانه وقتی وارد ایران می شود + تصویر اختصاصی

1 سال پیش
رانندگی و بررسی مرسدس بنز AMG GTS گذرموقت در تهران + فیلم

رانندگی و بررسی مرسدس بنز AMG GTS 2016 گذرموقت در تهران + فیلم

1 سال پیش
سازمان اموال تملیکی و ممنوعیت فروش عمومی خودروهای ۲۵۰۰ سی سی

سازمان اموال تملیکی و ممنوعیت فروش عمومی خودروهای 2500سی سی

2 سال پیش